اطلاعات تماس

تغییرات شگفت انگیز دبی از قدیم تا امروز
2021 / 06 / 27

تغییرات شگفت انگیز دبی از قدیم تا امروز

در طی سال های اخیر، شهر دبی تغییرات بسیار زیادی کرده است. کشور امارات و شهر دبی، بلند ترین ساختمان، بزرگ ترین هتل و بزرگ ترین مرکز خرید در جهان را دارا می باشند. در حالی که 10 ها سال قبل یک ساحل شنی بیش نبود، امروزه با آسمان خراش ها و چراغ های خیره کننده، در شهر وجود دارد دبی را به شهری لاکچری و لوکس تبدیل کرده است. داماک پرشین به شما مطالبی درمورد ” تغییرات شگفت انگیز دبی از قدیم تا امروز” را ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیش تر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. این کشور از گذشته تا به امروز دارای سابقه و اهمیت بسیاری می باشد و تا امروزه محل پیدایش اخبار های گوناگون و رویداد های تاریخ بشری بوده است. از موقعیت های پر اهمیت کشور امارات متحده عربی بندر های تجاری بزرگ همچون؛ ابوظبی، دبی از منابع نفتی بزرگ، برخوردار می باشد. مطالعه و پژوهش تاریخ این کشور در فصل های مختلف می باشد که مورد بررسی قرار می گیرد. نقش مهم و مشخصی در شکل دادن تجارت، اقتصاد و اوضاع سیاسی در شبه جزیره خلیج فارس داشته است.

کشور امارات متحده عربی همه ساله جشن سالگرد خود را در دوم دسامبر جشن می گیرند و در این روز از پیشرفت های این کشور گفت و گو می کنند. اگر بخواهیم برایتان مثالی بزنیم، پاسپورت کشور امارات متحده عربی رتبه اول را در جهان به دست آورده است. با این پاسپورت می توانید به حدود 170 کشور مختلف سفر کنید.

در چندین سال گذشته بعد از خارج شدن نیرو های بریتانیا از سرزمین شیخ نشین های عربی به راهنمایی شیخ زاید بن سلطان تاسیس شد.

بعد از این دوران کشور امارات متحده کم کم به یک کشور لاکچری و مدرن تبدیل شد و جاذبه های گردشگری مختلفی را ارائه می دهد. همچون:

برج خلیفه؛ برج خلیفه یکی از شناخته شده ترین برج ها با طراحی های منحصر به فرد خود توجه همه را به سمت خود جلب کرده است.

بازدید از برج العرب جمیرا، مرکز خرید دبی مال، پیست اسکی دبی

دبی و پارک آبی در آتلانتیس؛ پارک آبی آتلانتیس در هتل آتلانتیس در شهر دبی قرار گرفته شده است. با بازدید از این پارک آبی اوقات خوبی را در کنار خانواده و دوستان خود رقم بزنید.

فکر می کنید برای چه مردم بسیاری از سراسر جهان به کشور امارات و شهر دبی مراجعه می کنند؟ به دلیل اینکه کشور امارات و شهر دبی از هر نظر برتری بسیاری نسبت به کشور ها و شهر های سراسر جهان دارد.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک