اطلاعات تماس

ورزشگاه کاسه ای دبی
2021 / 08 / 12

ورزشگاه کاسه ای دبی

مسئولان این سازه هنگامی که قصد ساختن این ورزشگاه بزرگ را کردند اون هم وسط هوای گرم امارات اولین سوال این بود که چگونه می توان ساختار عظیم را در گرمای تند صحرا خنک نگه داشت. برای کاهش هزینه های خنک کننده، شرکت معماری یک استادیوم کاسه ای شکل با یک پوست نفوذ پذیر طراحی کرد که امکان تهویه طبیعی را در حالی که شن های ناخواسته و انرژی خورشیدی را منحرف می کند، فراهم کرد. داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک به شما مطالبی درمورد ”ورزشگاه کاسه ای دبی” ارائه می دهد برای اطلاعات بیشتر تا انتها مقاله مارا همراهی کنید.

نام این استادیوم برجسته کاسه ای دبی، محمد بن راشد می باشد. این ورزشگاه سقفی کششی دارد که در تمام طول سال در دسترس خواهد بود. این استادیوم طوری ساخته شده است که مانع شن و آفتاب می شود. در همین حال، عناصر آب حیاط در زیر ورزشگاه یک سینک حرارتی طبیعی ایجاد می کند که هوا را خنک نگه میدارد و یک طرح منظره از درختان و پوشش گیاهی برای جلوگیری از باد گرم در عین ایجاد سایه استفاده می کند.

در حال حاضر در مرحله برنامه ریزی و طراحی، ورزشگاه 60 هزار نفری سازگار با فیفا به شکل یک سازه مرتفع که در یک کاسه دیاگریدی قرار گرفته است، ظاهر می شود و زمین بازی 60 فوت (18 متر) بالاتر از یک میدان ورودی ارتفاع دارد.

برای بازدید و دسترسی به شبکه های مجازی ما به لینک های زیر مراجعه نمایید.

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

کانال یوتویوب داماک

صفحه آپارات داماک

اپلیکیشن داماک

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

استادیوم 60 هزار نفری محمد بن راشد به عنوان مرکز یک مجموعه ورزشی جدید مختلط در دبی عمل می کند.این مجموعه همچنین شامل امکانات آموزشی، زمین تمرین، موزه، سالن ورزشی چند منظوره، خرده فروشی، رستوران ها و پارک های عمومی خواهد بود. زمین بازی مرتفع ورزشگاه مطابق با FIFA خواهد بود. مجموعه ورزشی مختلط به عنوان بخشی از ابتکار “آزمایشگاه نوآوری ورزشی” دبی توسعه یافته است که هدف آن تبدیل امارات متحده عربی به یک مقصد ورزشی بین المللی است.

برای زندگی و اقامت در این کشور که پر از جاذبه های شگفت انگیز می باشد اگر قصد خرید خانه در دبی یا اجاره خانه را داشتید باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان آسان تر بشود. ما به شما شرکت داماک ( damacgroup.org ) بزرگترین، معتبر ترین و برندترین شرکت ساختمانی جهان را معرفی می کنیم، با کمک این شرکت می توانید صاحب خانه لوکس و لاکچری در بهترین مکان شهر دبی شوید و لذت واقعی را تجربه کنید.

داماک بزرگ ترین، برند ترین شرکت ساختمانی سازه در جهان است.

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک