اطلاعات تماس

مدارس بین المللی دبی
2021 / 08 / 25

مدارس بین المللی دبی

همه ما می دانیم دبی، یک شهر بین المللی است که طبیعتاً بازار آماده ای برای مدارس بین المللی و دانش آموزانی دارد که در آنها شرکت می کنند. بیش از 140 مدرسه بین المللی در دبی وجود دارد که ترکیبی از برنامه درسی ملی انگلیسی / مدارس انگلیسی، مدرک کارشناسی بین المللی و مدارس آمریکایی است. فراتر از آن مدارس سوئیسی، آلمانی، فرانسوی، هندی و امارات متحده عربی وجود دارد، بنابراین بیشتر الزامات را می توان برای خانواده های مهاجرتی که دبی را خانه خود می کنند برآورده کرد. مدارس بین المللی دبی توسط اداره دانش و توسعه انسانی نظارت می شود. آنها هر ساله مدارس را بازرسی می کنند و در مورد زمینه هایی که باید در آنها کار کنند و نقاط قوت خود برای کمک به اطلاع والدین قبل از تصمیم گیری، گزارش می دهند.

 درباره دبی

دبی و ابوظبی در نزدیکی آن به یکی از مهمترین شهرهای بین المللی جهان تبدیل شده اند. طی 20 سال گذشته، دبی کل اقتصاد خود را تغییر داده است تا از موقعیت استراتژیک مهم خود بین شرق و غرب استفاده کند. در تمام طول سال، دبی محیطی را ایجاد کرده است که تقریباً همه چیز را می توان در داخل خانه انجام داد – از اسکی گرفته تا کارتینگ حتی یک پارک موضوعی سرپوشیده. خانواده های خارج از کشور همیشه می توانند سرگرمی را بدون نیاز به مقابله با دمای هوا که تا 50 سالگی می رسد، پیدا کنند.

مدرسه بریتانیایی دبی جمیرا پارک (DBSJP) یک مدرسه تعلیم در سال 2015 تاسیس شد. DBSJP خیلی سریع خود را به عنوان یکی از مدارس برجسته بریتانیایی در منطقه تثبیت می کند و آموزش گسترده و متوازنی را برای کودکان از سراسر جهان ارائه می دهد. ما یک مدرسه منحصر به فرد هستیم که رفاه دانش آموزان و منافع جامعه، ما را در قلب همه کارها قرار می دهد. هدف ما این است که به هر دانش آموز DBSJP ابزارهایی داده شود که در طول مدت حضور خود در زندگی خود و دیگران، تغییرات مثبتی ایجاد کند. هدف ما با داشتن امکانات و معلمان در سطح جهانی، فراهم آوردن فرصت هایی است که در آن دانش آموزان در یک محیط پررونق و در عین حال چالش برانگیز رشد می کنند که می توانند به بهترین نتایج آموزشی ممکن دست یابند و به عنوان یک فرد در طول تجربه شکوفا شوند.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

ما این فردیت را در تمام کارهایی که انجام می دهیم جشن می گیریم و از راه های بسیار زیادی که دانش آموزان ما قادر به بیان استعدادهای خود می دانند، اعم از آکادمیک یا ورزشی و هنری، قدردانی می کنیم. این گرمای روح است که پارک جمیرا مدرسه بریتانیایی دبی را متمایز می کند، جایی که هر دانش آموز، هر کارمند و هر والدین می توانند جای خود را زیر نور آفتاب پیدا کنند. اغلب از مدارس به عنوان “مکان های شاد” یاد می شود، اما DBSJP از افراد شاد تشکیل شده است – خوشحال هستند که مورد احترام، ارزش و قدردانی قرار می گیرند و از هر فرصتی برای موفقیت در راهی که برای آنها معنی دار است برخوردار می شوند. من امیدوارم که بتوانید از مدرسه دیدن کنید، خودتان این را ببینید و احساس کنید و امیدوارم به عنوان یک دانش آموز، والدین یا کارمند به جامعه DBSJP بپیوندید.

داماک بزرگ ترین، برند ترین شرکت ساختمانی سازه در جهان است.

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک