اطلاعات تماس

دانشگاه بین المللی دبی
2021 / 09 / 01

دانشگاه بین المللی دبی

مروری علمی

آکادمی دبی هیتس یک برنامه درسی با کیفیت بالا بر اساس برنامه درسی ملی انگلستان ارائه می دهد. این مورد برای برآوردن نیازهای یک محیط بین المللی و شامل الزامات آموزشی و یادگیری آموزشی KHDA (اداره دانش و توسعه انسانی دبی) اقتباس شده است. برنامه درسی با افزودن زبان عربی، مطالعات اسلامی، تربیت اخلاقی و مطالعات اجتماعی بیشتر تقویت می شود.

معلمان کاملاً واجد شرایط ما بین یادگیری و فناوری سنتی تعادل ایجاد می کنند تا یک آموزش جذاب و فراگیر را ارائه دهند، جایی که دانش آموزان از یادگیری احساس امنیت، شادی و هیجان می کنند. مراقبت، شادی و رفاه هر دانش آموز در اولویت قرار دارد و آکادمی دبی هیتز تجربیات یادگیری الهام بخش، نوآورانه و سرگرم کننده ای را ارائه می دهد که در یک محیط یادگیری با منابع خوب اتفاق می افتد.

اگر دانشجوی خارجی هستید ، ما به شما فرصتی منحصر به فرد می دهیم تا از یکی از دانشگاه های برتر دبی در استرالیا تحصیلات عالی بگیرید.

برای سهولت انتقال شما به زندگی در امارات متحده عربی، ما یک برنامه دانشجویی بین المللی اختصاصی داریم که خدمات پشتیبانی بیشتری را در بدو ورود و در هفته های اولیه شما در UOWD ارائه می دهد.

حتی قبل از ورود شما، ما می توانیم در طول فرایند درخواست از طریق شبکه نمایندگان خارج از کشور پشتیبانی کنیم، ما یک برنامه حمایتی ساده ویزا داریم که به شما امکان می دهد قبل از ورود اقامت خود را در امارات متحده عربی تضمین کنید.

ثبت نام در برنامه ای در UOWD بستری را فراهم کرده است تا صدها دانشجوی بین المللی بتوانند در دبی کار کنند و زندگی خود را در این شهر هیجان انگیز ایجاد کنند.

از مرحله درخواست تا ورود، استقرار و مطالعات روزانه، ما نیازها و الزامات دانشجویان بین المللی را می شناسیم و مجموعه ای از خدمات حمایتی را برای اطمینان از گذراندن لذت بخش زندگی در امارات متحده عربی در اختیار داریم.

اطلاعات ویزا

خدمات حمایتی مستقیم ویزا را برای دانشجویانی که در امارات متحده عربی اقامت ندارند، ارائه می دهد. این به شما این امکان را می دهد که برای مدت 12 ماه (تجدید پذیر) در کشور تحصیل کرده و اقامت داشته باشید تا مدت زمان برنامه خود را پوشش دهید

اقامتگاه های UOWD

اقامتگاه های دانشجویی UOWD یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای زندگی ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا با زندگی دانشجویی کنار بیایید.

در محل اقامت دانشگاه فرصتی منحصر به فرد برای ملاقات با افراد از پیشینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ایجاد دوستان مادام العمر در این راه است.

مدرک کارشناسی

لیسانس مدیریت بازرگانی (BBA)

دانشکده تجاری دانشگاه دبی (DBS) از مطالب کلاس مبتنی بر تحقیق و دکتری تخصصی صنعت استفاده می کند. دانشکده برای ارائه دوره های کاربردی

رشته های BBA:

حسابداری

امور مالی و بانکی

مدیریت

بازار یابی

مدیریت منابع انسانی

مدیریت کارآفرینی

مدیریت زنجیره تامین و تدارکات

زنجیره تامین و مدیریت لجستیک و گمرک

لیسانس علوم (BS) در امنیت سیستم های اطلاعاتی

کالج مهندسی و فناوری اطلاعات دانشگاه (CEIT) از مطالب کلاس مبتنی بر تحقیق، دوره های کاربردی و دکتری تخصصی صنعت استفاده می کند. دانشکده برای ارائه دوره های عملی برای BS در امنیت سیستم های اطلاعاتی. این برنامه توسط MOHESR (امارات متحده عربی) و CAC-ABET (ایالات متحده آمریکا) معتبر است.

مهندسی برق [مهندسی ارتباطات]

فناوری اطلاعات [محاسبات و سیستم های اطلاعاتی]

مقاطع کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA)

دو رشته MBA در 4 زمینه:

اقتصاد و حسابداری

تجارت و بازاریابی بین المللی

رهبری و مدیریت منابع انسانی

مدیریت عملیات و تدارکات

کارشناسی ارشد حقوق (LLM)

داوری و حل اختلاف (ADR)

جرایم مالی و پولشویی (FCML)

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک گروپ بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک