اطلاعات تماس

شهر دبی، از برترین شهرهای جهان
2021 / 06 / 28

شهر دبی، از برترین شهرهای جهان

فکر می کنید چرا مردم کشور های سراسر جهان، شهر دبی را برای سفر انتخاب می کنند؟ شهر دبی به دلیل زیبایی وجاذبه های فراوان گردشگری و توریستی؛ لقب ” عروس خلیج فارس ” را به خود اختصاص داده است. شهر دبی، از مهم ترین شهر های امارات، در کنار شهر ابوظبی و شارجه قرار دارد. دبی همیشه در خاورمیانه به عنوان یکی از مراکز توریستی محسوب می شود. داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک damacpersian.org درمورد شهر زیبای دبی به شما مطالبی را ارائه می دهد، برای دریافت اطلاعات بیش تر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. برای بسیاری از افراد تور دبی، همیشه به عنوان یکی از مراکز توریستی در خاورمیانه شناخته شده و دارای جاذبه های فراوانی است. مهم ترین و شناخته شده ترین برج، در شهر دبی، برج خلیفه می باشد.

برای بازدید از این برج باید در ابتدا، از تاریخچه این برج دیدن کنید. می توانید با سوار شدن در سریع ترین آسانسور لذت کافی را ببرید اما اگر ناراحتی قلبی دارید سوار نشوید به دلیل اینکه سرعت این آسانسور به قدری زیاد است که اگر سوار آن شوید منظره های باور نکردنی و حس و حال خوب و لذت بخشی را می توانید تجربه کنید. از این مکان بهتر است غروب یا شب بازدید کنید به دلیل اینکه منظره های فوق العاده ای را از ستارگان و ماه را به ثبت برسانید. هرساله افراد بسیاری از ایران و سراسر جهان به کشور امارات متحده عربی سفر می کنند. دبی یکی از مدرن ترین شهر های امارات متحده عربی می باشد. اکثر گردشگران و مسافران ثروتمند خارجی برای سفری لوکس و لاکچری شهر خاص دبی را انتخاب می کنند.

تاریخچه مختصری از شهر دبی

شهر دبی از قدیم، منطقه بسیار کوچکی بوده است و همه روزه با کشف منابع نفتی این شهر به پربازدید ترین شهر های امارات و جهان تبدیل شده است. از صادرات نفت خام فقط و فقط 6 درصد از درآمد این شهر مدرن و خاص را در بر می گیرد.

ویژگی های مورد توجه این شهر

این شهر مدرن و لاکچری مکان های تفریحی بسیاری دارد که هر کدام از این مراکز های تفریحی و جاذبه های گردشگری جذابیت های منحصر به فردی دارد و مورد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گرفته شده است. آیا شما هم میخواهید به این شهر سفر کنید؟ برای اطلاعات بیش تر به مقاله 5 روش اخذ اقامت امارات مراجعه کنید. طبیعی است که شما به این شهر علاقه مند شوید همانطور که گفتیم به دلیل اینکه این شهر جزو شهر هایی رویایی و با شکوه و منحصر به فردی می باشد، از دیگر جاذبه های این شهر مناظر ساحلی رویایی با چشم اندازی بی نظیر می باشد. شما می توانید، غذا های بی نظیر و دریایی دبی را میل کنید با توجه به اینکه در این کشور انواع رستوران های مختلف اروپایی، عربی و انواع خوراک دیگر وجود دارد.

سخن نهایی:

خلاصه هرچه از ویژگی های این شهر برایتان شرح دهیم کم است نکته اصلی و مهم این شهر املاک و خرید ملک های این شهر می باشد که شما می توانید یک خانه لوکس و لاکچری را در دبی اجاره کنید یا بخرید. شرکت داماک بزرگترین، معتبر ترین و معروف ترین شرکت ساختمانی جهان می باشد. مشاورین بخش فارسی زبان داماک گروپ، در دفتر مرکزی داماک آماده پاسخگویی در هر ساعتی از شبانه روز، در خدمت شما همراهیان عزیز خواهند بود.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک