اطلاعات تماس

منطقه آزاد شارجه
2021 / 08 / 10

منطقه آزاد شارجه

پس از دبی و ابوظبی، شارجه سومین شهر بزرگ امارات متحده عربی می باشد.. شارجه با دبی و عجمان هم مرز است و حدود 170 کیلومتر با پایتخت ابوظبی فاصله دارد. به منظور ارتقاء تجارت آزاد و صنعت، منطقه آزاد بین المللی فرودگاه شارجه در سال 1995 ایجاد شد و امروز قطعه اصلی تعهد دولت شارجه به تجارت آزاد است. داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک به شما مطالبی در زمینه منطقه آزاد شارجه، ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید.

شهر نشر در شارجه، اولین منطقه آزاد شهر چاپ در جهان است که به سرمایه گذاران خود در صنعت این امکان را می دهد تا در منطقه منا گسترش یابند و دسترسی به سراسر جهان را بهبود بخشند.

 منطقه آزاد شارجه یکی از جدیدترین مناطق آزاد در امارات متحده عربی است که دفتر مرکزی آن در الزهیا، شارجه، در کنار خیابان شیخ محمد بن زاید واقع شده است. از فعالیت های اصلی مجاز منطقه آزاد شارجه می توان به: تجارت عمومی، تجارت الکترونیک، تجارت مرتبط با فناوری اطلاعات اشاره کرد.

نقطه فروش منحصر به فرد این منطقه رایگان امکانات اداری زیبا و خوش ساختی است که برای اجاره در دسترس است. فضای جذاب این منطقه آزاد در نزدیکی مرکز کارفور، تنها 15 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد، هر سرمایه گذار را که از این منطقه آزاد دیدن کند، جذب می کند.

برای بازدید و دسترسی به شبکه های مجازی ما به لینک های زیر مراجعه نمایید.

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

کانال یوتویوب داماک

صفحه آپارات داماک

اپلیکیشن داماک

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

تشکیل شرکت در منطقه آزاد SPC

منطقه آزاد SPC یکی از جدیدترین مناطق آزاد در امارت شارجه است. تشکیل شرکت در منطقه آزاد SPC یک فرایند بدون دردسر است زیرا روند تشکیل شرکت ساده و در دسترس بودن مهاجرت داخلی باعث تسریع روند ویزا برای سرمایه گذاران می شود.

منطقه آزاد هزینه مجوز تجاری رقابتی را از 9000 درهم برای سهمیه صفر ویزا ارائه می دهد. این مرکز دارای زیرساخت های تجاری درجه یک برای کارآفرینان است تا بتوانند به راحتی یک شرکت تاسیس کرده و تجارت خود را در منطقه افزایش دهند. این یک راه انداز عالی برای استارتاپ ها و کارآفرینانی است که می خواهند هزینه راه اندازی کسب و کار را تا حد ممکن پایین نگه دارند و به راحتی یک شرکت را ثبت کرده و فعالیت های تجاری خود را آغاز کنند.

منطقه آزاد SPC به ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان تأسیس تا مهر ویزای سرمایه گذار در گذرنامه می بالد. از آنجا که مهاجرت نیز در این منطقه آزاد واقع شده است، تنها 7 روز کاری طول می کشد تا کل فرایند تأسیس شرکت و مهر و موم اقامت سرمایه گذار را تکمیل کنید.

ویژگی منحصر به فرد این منطقه، برای صدور مجوز دوگانه است. مجوز دوگانه ترکیبی از مجوز منطقه آزاد و مجوز سرزمین اصلی است که توسط منطقه آزاد صادر شده است. در این نوع مجوز، منطقه آزاد خود به عنوان حامی محلی امارات متحده عربی عمل می کند که دارای سهام به همراه مهاجران خارج از کشور است. مالکان برای دریافت مجوز دوگانه نیازی به گردش ندارند و همه چیز توسط خود منطقه آزاد انجام می شود. چنین مجوز دوگانه برای مشاغل مانند تجارت عمومی، تجارت الکترونیکی و غیره ایده آل است.

داماک بزرگ ترین، برند ترین شرکت ساختمانی سازه در جهان است.

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک