اطلاعات تماس

روش های دریافت اقامت دبی
2021 / 11 / 07

روش های دریافت اقامت دبی

تعداد بیشماری از شهروندان خارجی علاقه مند جهت مهاجرت به كشور امارات و شهر دبی و اخذ اقامت هستند. یکی از روش های دریافت اقامت دبی، اسپانسری از طرف کارفرما می باشد. مدت اعتبار پاسپورت اقامت دبی هر سال بایستی تمدید شود. از دیگر روش های دریافت اقامت، خرید ملک ومستغلات است.

خرید ملک و مستغلات به منظور دریافت اقامت شرایط خاصی دارد که به آنها خواهیم پرداخت.

راه های اخذ اقامت دبی، به هدف از مهاجرت بستگی دارد. برای هر هدفی یک سری مراحل اولیه وجود دارد مثل اقامت تحصیلی یا کاری مدارک متفاوتی لازم و هر کدام پروسه خود را دارند. هدف از مهاجرت روش های دریافت اقامت دبی را برای ما روشن می کند.

افتتاح حساب بانکی در دبی

با اخذ اقامت، مجاز به افتتاح حساب بانکی در این کشور خواهیم بود. مشاوران متخصص ما اصلی ترین روش های دریافت اقامت دبی را ارائه می دهند. برای اخذ مجوز اقامت دبی روش های آسان تر و بهتری هم وجود دارد. دبی یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر کشور امارات متحده عربی  می باشد.

برج خلیفه با بلندترین ساختمان هایش در دنیا نمونه ندارد، آکواریوم های بزرگش به باغ وحش آبی و دریایی معروف هستند زیبا ترین دلفین ها و ماهی را در این کشور خواهید دید.

ورود به منطقه آزاد در دبی

یکی از راه های دریافت اقامت دبی، واردشدن به منطقه آزاد، کسب و کار و تجارت این کشور می باشد. باید در نظر داشته باشیم که تمامی تعهدات و الزامات قوانین اقامتی برای شهروندان خارجی که به یک منطقه ازاد مهاجرت میکنند آسان تر و سریع ترمی باشد.

 متقاضیان می توانند در ثبت شرکت و دریافت اقامت شهر دبی با مشاورین داماک damac همراه باشند.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک بزرگ ترین شرکت سازه جهان