اطلاعات تماس

ساحل جزیره سعدیات ابوظبی
2021 / 08 / 21

ساحل جزیره سعدیات ابوظبی

ساحل جزیره سعدیات ابوظبی، سواحل، هتل ها و زمین گلف را در خود جای داده است، داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک درمورد ” ساحل جزیره سعدیات ابوظبی” به شما مطالبی را ارائه می دهد، برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

جزیره سعدیات ابوظبی، به مساحت 27 کیلومتر مربع، تنها هفت دقیقه از مرکز شهر ابوظبی و 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی ابوظبی، فاصله دارد و تبدیل به یک مرکز تفریحی، مسکونی، تجاری و فرهنگی در سطح جهان شده است. این مرکز بزرگترین مرکز تجمع دارایی های برتر فرهنگی جهان از جمله لوور ابوظبی را در خود، جای داده است و در آینده شامل موزه ملی زاید ابوظبی خواهد بود. این جزیره همچنین دارای دو ساحل ماسه سفید زیبا (که از لاک پشت های در معرض خطر انقراض محافظت می کند)، باشگاه گلف ساحلی سعدیات و مجموعه ای از هتل های لوکس است.

جزیره سعدیات، یک تفرجگاه منحصر به فرد می باشد و جایی که انحصار و تجمل هر تجربه ای را تعریف می کند، در هر زمان استراحت خانوادگی مجلل ما به زیبایی بر روی ماسه های بکر و درخشان سفید مشرف به خلیج عربی واقع شده است. جزیره سعدیات جزیره ای بهشتی در عربستان است.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

 طبیعت و نکات برجسته فرهنگی از جمله لوور تازه افتتاح شده را ارائه می دهد. برای کسانی که مایل به کشف عمیق تر فرهنگ و میراث ابوظبی هستند، مرکز شهر تنها با یک رانندگی کوتاه فاصله دارد. این تفرجگاه با طراحی مدیترانه ای، با فرهنگ سنتی اعراب قرن ها با باغ های شرقی شرقی و ویژگی های وسیع آب در ارتباط است. به عنوان مهمان ما، شما تنها بهترینها را تجربه خواهید کرد، از اقامتگاه لوکس ما گرفته تا لذت های فوق العاده غذایی، از سرگرمی های باورنکردنی ما تا آبگرم شادمان. بدون شک جزیره سعدیات خواهد بود.

جزیره سعدیات ابوظبی یکی از زیباترین سواحل ابوظبی و امارات است.

با آبهای فیروزه ای درخشان و ماسه سفید بکر، این تصویر بی نقص است و با این شانس که بتوان دلفین ها را در حال استراحت مشاهده کرد.

داماک بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک