اطلاعات تماس

معروف ترین خیابان های دبی
2021 / 09 / 09

معروف ترین خیابان های دبی

شهر دبی به دلیل بازارهای مجلل، معماری مدرن و زندگی شبانه پر جنب و جوش شهرت دارد و برج خلیفه به ارتفاع 830 متر بر افق آسمان خراش ها در سطح جهانی تسلط دارد.

دبی به دلیل سرگرمی، فعالیت های لذت بخش و جزایر مصنوعی یکی از مهمترین شهرهای توریستی محسوب می شود که شایسته بازدید در امارات است.

خیابان های دبی

دبی دارای خیابان های توریستی متمایز بسیاری است. ما در وبسایت داماک پرشین شما را با بهترین خیابان های دبی که ارزش دیدن دارد آشنا کنیم.

خیابان الشیخ زاید

بزرگراه شیخ زاید طولانی ترین خیابان در امارات است که از منطقه Selah در امارات ابوظبی، از طریق شهر دبی امتداد می یابد و به امارت راس الخیمه ختم می شود، زیرا با موازی آن مشخص می شود. در ساحل کشور، سرشار از سرگرمی، خرید و رستوران در شهر دبی و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری امارات است که ارزش بازدید دارد.

خیابان بلوار

خیابان بلوار که به صورت کامل در اطراف سوق البحار، چشمه دبی و برج خلیفه امتداد دارد، ردیف رستوران ها، هتل ها و کافه هایی است که در قلب دبی جمع و جور هستند و یکی از مشهورترین خیابان های دبی است که شامل فعالیت های سرگرم کننده مانند دوچرخه سواری و سایر موارد است.

خیابان GPR

خیابان اقامتگاه جمیرا بیچ یکی از درخشان ترین خیابان های دبی است که همیشه درخشان است، با بازارهای بسته و باز، رستوران ها و کافه های مشرف به دریا و همچنین فرصت های پیاده روی در امتداد ساحل جمیرا. این خیابان همچنین شامل برنامه های سرگرمی از هنرمندان گردشگر و سینماهای باز در ساحل است.

خیابان الرقه

خیابان الرقه در منطقه معروف دیره در دبی واقع شده است و یکی از معروفترین و هیجان انگیزترین خیابان های دبی محسوب می شود، زیرا تعداد زیادی رستوران و مغازه در مسیرهای عابر پیاده در دوطرف جاده قرار گرفته است. یکی از مهمترین و پربازدید ترین مقاصد در امارات متحده عربی از داخل و خارج از کشور محسوب می شود.

خیابان جمیرا

خیابان جمیرا یکی از زیباترین خیابان های دبی است، زیرا با مسیر گردشگری آن مشرف به دریا مشخص می شود. همچنین شامل یکی از قدیمی ترین محله های دبی درجه یک و ساحلی با ماسه های بیابانی طلایی، علاوه بر برج العرب مشهور، و همچنین بسیاری از امکانات تفریحی، پارک ها، باغ ها و بازارها را شامل می شود و مطمئناً یک مکان خوب تعدادی رستوران و کافه محلی و بین المللی.

خیابان دوم دسامبر

این خیابان قبلاً خیابان الدیفا نامیده می شد، اما نام آن در سال 2011 به خیابان دوم دسامبر تغییر یافت تا چهلمین روز ملی کشور را جشن بگیرند و این یک خیابان چشمگیر دبی برای رستوران ها، کافه ها و هتل های آن و همچنین زمین های رایگان فوتبال و زندگی شبانه شلوغ است و یکی از مقاصد مورد علاقه خانواده های توریستی امارات است.

خیابان المراقبات 

خیابان المراقبات در منطقه دیره واقع شده است که در قلب شرق دبی واقع شده است. این خیابان موازی خیابان معروف الرقه است و به بسیاری از جاذبه های گردشگری در شهر نزدیک است. همچنین شامل برخی از مغازه ها، رستوران ها و کافه ها است و یکی از بهترین خیابان های توریستی دبی محسوب می شود.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک گروپ بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک