اطلاعات تماس

لاکچری ترین سازه های دنیا
2021 / 11 / 06

لاکچری ترین سازه های دنیا

یکی از سازه‌های لاکچری جدید شهر دبی در پالم جمیرا ساخته خواهد شد. جزیره هلالی شکل پالم جمیرا قرار است همچنان به روند لاکچری شدن خود ادامه دهد.

جزیره پالم جمیرا در دبی هفتمین جزیره مصنوعی جهان می باشد. پالم جمیرا دبی توانسته لقب هفتمین جزیره مصنوعی جهان را به دست آورد.

به طورکل مشاهده جزیره ای دست ساز و مصنوعی که توانسته باشد عنوان هفتمین جزیره مصنوعی جهان و یکی از سازه های لاکچری را به خود اختصاص دهد می تواند برای هر فردی جذاب و جالب باشد، در واقع به بیان بهتر می توان گفت جزیره پالم دبی چند جزیره زیبا به شکل نخل خرما است که در سواحل خیلج فارس کشور امارات متحده عربی ساخته شده است و البته بد نیست بدانید که این مجمع الجزایر پالم یک جزیره سه گانه است که از جزیره های دیگری به نام پالم جمیرا، پالم جبل علی و پالم دیره تشکیل شده که جزیره جبل علی توانسته لقب پنجمین جزیره مصنوعی وسیع جهان را به خود اختصاص دهد. در ضمن نا گفته نماند که این مجمع الجزایر تاسیس و ساخت خود را از ابتدا مدیون یک شرکت دولتی به نام شرکت نخیل هستند و البته طراحی کلی مجمع الجزایر سه گانه پالم دبی به دست معمار مشهور جهانی هلمند هرلی چاروات پیکاک انجام شده است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که پالم جمیرا توانسته بعنوان اصلی ترین و مهم ترین سازه‌ی لاکچری و البته کوچک ترین جزیره شناخته شود.

چگونگی ساخت جزیره پالم جمیرا دبی:

تا قبل از سال 2001 میلادی هنوز در سواحل کم عمق خلیج فارس خبری از جزیره هلالی شکل جمیرا نبود و تنها چیزی که در این سواحل دیده می شد شن های طلایی بود تا این که دولت دبی تصمیم گرفت با همکاری شرکت نخیل در حدود 100 میلیون متر مکعب از شن های کف خلیج را لایروبی کند و شن های کف دریارا هم مورد شستشو قرار دهد و در نهایت امر جزیره ای به شکل نخل با 17 شاخه در کنار خط ساحلی دبی ساخته شود.

بخش های مختلف جزیره پالم جمیرا دبی را با داماک بیشتر بشناسید.

1. بخش تنه ی درخت پالم جمیرا:

این بخش از جزیره به وسیله مونوریل و یک تونل 6 مسیره به منطقه الصفوح دبی پیوند خورده و البته لازم است بدانید که در سمت شرقی جزیره دو ردیف آپارتمان ساحلی و در سمت غربی جزیره 10 ساختمان و 800 آپارتمان دیگر وجود دارد.

2. قسمت برگ های نخل پالم جمیرا:

علاوه بر تنه درخت که منطقه ای مسکونی است بخش برگ ها نیز کاملا مسکونی بوده و ویلاهای ساحلی بسیاری در آن دیده می شوند.

3. بخش هلالی پالم جمیرا:

در این بخش گردشگران می توانند هتل های لوکس و مجلل این جزیره که بعنوان موج شکن ساخته شده اند را مشاهده کنند.

داماک، بهترین معرف برای شما در جهت کسب اطلاعات راجع به لاکچری ترین سازه‌ها در دبی است.

4. امکانات کلی پالم جمیرا دبی:

یکی از اصلی ترین امکانات رفاهی که برای جزیره پالم جمیرا از سازه های لاکچری دبی ساخته شد مونوریل نام داشت، این مونوریل که در 6 می سال 2009 میلادی تاسیس شد و از طولی در حدود 5.4 کیلومتر برخوردار می باشد توانسته هتل مشهور جزیره یعنی هتل آتلانتیس را به ابتدای جزیره متصل کند و این امکان را برای افراد ساکن در جزیره فراهم نماید تا با استفاده از خط مترو قرمز به شهر اصلی متصل شوند و در ضمن شاید لازم باشد بدانید، این منوریل توانسته عنوان اولین مونوریل در خاورمیانه را به خود اختصاص دهد و البته نا گفته نماند که افراد می توانند در این جزیره نخلی علاوه بر مشاهده مونوریل از غذاهای خوش‌طعم و بی نظیر عربی موجود در رستوران های پرطرفدار دبی نیز برخودار شوند و یا برای اقامت از مشهورترین هتل این جزیره یعنی هتل 5 ستاره آتلانتیس دبی بهره ببرند و از این هتل منظره زیبای خلیج فارس را مشاهده کرده و در آن به تماشای شنای دلفین ها بنشینند و از نمایش های این حیوانات باهوش نهایت لذت را ببرند.

داماک damac برترین سایت املاک در دبی.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک