اطلاعات تماس

کافه رستوران تام اند سرژ Tom and Serge دبی
2021 / 09 / 16

کافه رستوران تام اند سرژ Tom and Serge دبی

دبی دارای امکانات فراوان و جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد و باتوجه به اهمیت تجارت، در بین شهرهای جهان، از یک موقعیت بسیار عالی برخوردار می باشد. مقدار زیادی از درآمد دبی، از ورود خارجی ها و شرکت های بسیار بزرگ است. علاوه بر این، دبی یک شهر بسیار محبوب میزبان میلیون ها نفر از گردشگرانی است که هر ساله به شهر دبی سفر می کنند. شهر دبی به دو قسمت تقسیم شده است که مهم ترین آن ها، جزیره مصنوعی به دست ساخت و ساز بشر در دبی و جزیره نخل نامیده می شود. مسافران در دبی می توانند در هتل های 5 ستاره با امکانات لوکس و مجلل عالی مستقر شوند. اگر شما قصد رفتن به رستوران های دبی را دارید، می توانید برخی از بهترین رستوران ها را بشناسید.

از رستوران تام و سرژ دبی ملاقات کنید و به خوردن یک فنجان قهوه و یک غذای خوشمزه در یک محیط زیبا، لحظه های به یاد ماذندنی را برای خودتان و عزیزانتان رقم بزنید. این قهوه سبک بسیار خوش طعم در این رستوران، با فضایی پر از عشق را در خاطرات شما ثبت می کند. قهوه رستوران تام و سرژ دبی در سال 2013 توسط تام آرنل و سرجیو لوپز را باز کرد. حکومت می داند که تام از استرالیا و سرجیو از اسپانیا می باشند. بنابراین امروزه ترکیبی از خلاقیت خود را از دو کشور مختلف با معجزات بزرگ در دبی ایجاد کرده است و اگر شما می خواهید غذا با کیفیت بالا در یک محیط مدرن میل کنید به بازدید از Tomland کافه دل رستوران مراجعه کنید. سرژ دبی رستوران Tomandserg محبوب و رستوران ها محبوب در این رده از غذاهای اروپایی واقع شده است. این غذاها را از انواع انواع مختلف و از جمله احتمالات را برای رژیم غذایی گیاهی، گیاهی و گلوتن نیز می تواند دیده اند. با وجود طعم و مزه کافه، تام و سرژ، در این دو کلمات، بدون رمز عبور و رازی در پخت و پز غذا وجود دارد، و تنها صبر، دقت و برنامه ریزی آرایش مناسب تام و رستوران ها سرژ استفاده از اعتبار هزینه کارت از خدمات و مزایای که در آن تام و گروهبان رستوران شهر دبی استفاده می شود برای جلب رضایت مشتریان آن است. آخرین نکته جذاب در مورد رستوران تام و سرژ این است که با وجود کیفیت بالا، این رستوران هزینه متوسطی دارد و نمی توان آن را یکی از گران ترین رستوران های شهر دانست.

تام و سرژ یکی از سالن هایی است که به یک پاتوق محبوب برای ساکنان دبی و مسافران تبدیل شده است. اگر به دنبال غذا و قهوه عالی هستید، به دنبال کافی شاپ تام و سرژ باشید. این کافه در الکوز واقع شده است. پذیرایی و ناهار خوری در دو طبقه گسترش یافته است. طراحی جذاب و پرسنل جذاب تر، اتاق های کافه تریا را بسیار مناسب کرده است. منوی کوچک و ساده آنها شامل برخی از غذاهای جالب مانند سالاد فوق العاده است. کیک شکلاتی بدون آرد یکی دیگر از اقلام عالی و جالب از کافی شاپ های معروف Tom and Serge تام و سرژ است.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک گروپ

داماک گروپ بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک