اطلاعات تماس

بازدهی صادرات به امارات
2021 / 04 / 20

بازدهی صادرات به امارات

صادرات به امارات و به دبی می تواند تجارت خوبی به همراه داشته باشد. در صورتی این صادرات برای شما خوب میباشد که، قوانین صادرات را بدانید. ما در مقاله بازدهی صادرات به امارات اطلاعاتی در این مورد به شما  ارائه می دهیم، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

صادرات در زمینه برخی محصولات از جمله، میوه، خشکبار و محصولات کشاورزی برای شما سود خوبی را به همراه خواهد داشت. شناخت کلی از این کشور و اقتصاد آن، شما را برای صادرات به امارات و صادرات به دبی آسان تر می کند. در این قسمت از مقاله، کمی به مشخصات کلی این کشور، می پردازیم.

 امارات چگونه کشوری است؟

بسیاری از شرکت های مهم دنیا و تجار معروف در شهر دبی، که یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی و تجاری جهان است، حضور دارند. در دهه های اخیر، امارات، از جمله کشورهایی است که بیشتر بر سر زبان ها افتاده است. تجارت با امارات، بسیار بهتر و با سهولت خوبی نسبت به سایر کشورها می باشد، زیرا حضور افراد به شرکت های مختلف از سراسر جهان باعث این موضوع شده است.

کشور امارات در مدت کوتاهی با بسیاری از کشورهای جهان و کمپانی های بزرگ توانست اقتصاد خود را نسبت به سایر کشورها گسترش دهد. دبی به اعتقاد بسیاری از افراد، به عنوان اقتصاد کل جهان به شمار می‌رود. که در آن انواع شرکت ها افراد تجار، بازرگانان، بانکها، موسسات مالی و دیگر اشخاص حقیقی و مهم حضور دارند.

 عمده ترین و بهترین کالای صادراتی ایران به امارات متحده عربی، از میان ۸۴۹ قلم گروه صادراتی، ۱۰ قلم کالای عمده شامل: گاز های نفتی و هیدروکربور های گازی شکل مایع شده، روغن پایه معدنی، پلی اتیلن و گرید فیلم با چگالی کمتر از ۹۴ درصد به جز نوع پودری سایر روغن های سبک و فرآورده ها به جز بنزین، قیر، نفت، محصولاتی از آهن یا فولاد، سیکلنیکها، سیکلوترپنیک ها، استرین، کومن و دیگر فرآورده هایی که دارای ۷۰ درصد وزن بیشتر نفت یا روغن های معدنی قیری دارند. کشور امارات با تجارت بالایی که دارد باعث شده تا اکثر کشور های مهم جهان با امارات متحده عربی تجارت داشته باشند و می توان از جمله به کشورهای چین و آمریکا اشاره کرد.

امارات متحده عربی از دروازه های تجارت خارجی ایران است.

دو مقوله به شدت جذاب و دیدنی و در عین حال ترسناک صادرات و واردات است.

جذاب به دلیل اینکه، در واردات و صادرات پول رد و بدل میشه و هر کجا که پول باشه جذابیت هم هست.

ترسناک به دلیل اینکه این مسیر صادرات و واردات همواره با خطر و گرفتاری های خاصی روبرو است.

برای صادرات و واردات یک محصول باید به قوانین و مقررات این دو راه آگاه باشید چرا که هر کدام از این دوره ها قوانین خاصی دارند.

 داشتن مشتری قبل از اقدام به صادرات و واردات

یک شاخص زمانی واردات صادرات انجام میدهد که مشتری آن را داشته باشد و اگر فرد تا هنگامی که مشتری ندارد نباید کالایی صادر یا وارد کند.

 هر آنچه که باید در مورد بررسی رقبا در بازار هدف صادراتی بدانید.

شناسایی تمام محصولات مشابه محصولتان در بازار هدف صادرات

بررسی میزان استقبال محصول رقیب شما در بازار هدف صادرات

بررسی راه های ورود رقبا در بازارهای بین المللی

 شناسایی راه های طی شده در بازارهای خارجی

امیدواریم با مشاهده کلیپ های ما در وبسایت داماک پرشین لذت ببرید.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک