اطلاعات تماس

هتل گرند اکسلسیور دیره دبی
2021 / 05 / 31

هتل گرند اکسلسیور دیره دبی

هتل گرند اکسلسیور دیره دبی از فرودگاه بین المللی دبی که فاصله آن چند دقیقه بیشتر نمی‌باشد، در منطقه تاریخی دیره قرار گرفته است و به بازار طلا و ادویه و دبی کریک دسترسی راحتی دارد. می توانید با مترو به هتل اکسلسیور دیره بروید.

در هتل گرند اکسلسیور تمام اتاق ها، به تازگی بازسازی شده و دارای امکانات دیگری مانند: اینترنت رایگان با سرعت بالا و امکانات تفریحی، رفاهی، مینیمار  و ۳۲ تلویزیون HD و همچنین امکانات جزئی مانند بطری آب، دمپایی می باشد. هتل گرند اکسلسیور مجموعه بسیار گسترده ای برای ارائه انواع غذا و نوشیدنی های لذیذ می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به محل های سرگرمی استثنایی مانند ستاره استودیو، باشگاه محبوب بین المللی با دی جی و موسیقی زنده، باشگاه تهران ( باشگاه شبانه رستوران شبانه ) و رستوران  مراکش و دینگ شنگ، وجود دارد.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

پیام رسان واتساپ

صفحه اینستاگرام داماک

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

 انواع اتاقهای هتل گرند اکسلسیور دیره دبی:

اتاق دونفره اجرایی با دسترسی مجالس

سوئیت با دسترسی مجلل

رویال سوئیت

سوئیت کسب و کار با دسترسی مجلل

مناطق نزدیک به هتل گرند اکسلسیور دیره دبی

مرکز الغریر ( ۱۲۰۰ متر )

برج خلیفه ( 10.2 کیلومتر )

ایستگاه مترو اتحادیه میدان ( ۱۷۰۰ متر )

ایستگاه مترو مرکز تجارت جهانی ( ۶۰۰ متر )

فرودگاه بین المللی دبی ( ۴.۱ کیلومتر )

برج ساعت دیرا (۱۸۰۰ متر )

از دیگر امکانات هتل گرند اکسلسیور دیره دبی می‌توان به مواردی مانند مرکز تناسب اندام، اینترنت رایگان، رستوران، شاتل فرودگاه، استخر و پارکینگ رایگان اشاره کرد. مسافران در این هتل از سالن بدنسازی سونا و اتاق بخار، بسیار لذت می برند و همچنین کلاس های رایگان به مراکز عمده و مراکز خرید مانند مرکز شهر دیره، مرکز الغریر دبی، بازرگانی دبی و همچنین ساحل آل مامزر برای مسافران فراهم می باشد.

اتاق های این هتل به سبک مدرن طراحی شدند و دارای تجهیزاتی همچون صفحه تخت ۳۲ اینچی، سرویس بهداشتی، میزکار، مبلمان، آینه، حمام اختصاصی و سیستم تهویه هوا برخوردار می باشد. در هتل گرند اکسلسیور به صورت ۲۴ ساعته پذیرش صورت می گیرد و کارکنان رفتار خوب و مناسبی با میهمانان خود دارند و پرسنل آن هم به زبان آفریقایی، روسی، هندی، عربی، انگلیسی، فارسی، اندونزی، فیلیپینی، اوکراینی، تایلندی و اردو صحبت می کنند. تعداد اتاق های هتل اکسلسیور 229 تا می باشد.

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک (Damacgroup.org) معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

معنی ستاره های هتل ها

10 هتل برتر دبی

امارات دومین کشور جهان از نظر ضریب اشغال هتل ها

هتل آرمانی دبی