اطلاعات تماس

امارات، تلاقی جهانی فرهنگ ها
2021 / 05 / 01

امارات، تلاقی جهانی فرهنگ ها

دبی که در چند دهه گذشته ساخته شده است، با وجود تاثیرات تاریخی که دارد نشان از فرهنگ خاور میانه، اولین ساکنان آن می دهد. دبی به دوقسمت تقسیم شده است، دبی قدیم و دبی جدید. در قدیم دبی از معماری سنتی اعراب برخوردار است. در حالی است که دبی جدید، از یک خط افق شیشه ای برخوردار است.

داماک پرشین شما را به دریافت مطالبی درمورد ” دبی امارات تلاقی جهانی فرهنگ ها ” دعوت می کند. پس برای دریافت اطلاعات ببیشتر، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زمان رفتن به دبی

در تمام طول سال دبی آفتابی است، بین نوامبر و آوریل، فصل کم بازدید تابستان است البته مهم نیست در چه زمان از سال به دبی سفر می کنید، اما حداقل یک ژاکت را برای مراکز خرید با تهویه مطبوع و شب های خنک که در تپه های شنی کویر می روید تهیه کنید.

غذا دبی

دبی در هر گوشه و کنار غذا های بین المللی ارائه می دهد.معمولا غذاهای اماراتی از گوشت یا ماهی همراه با نان پهن یا برنج تشکیل می شوند. طعم ها و ادویه های بی نظیری مانند گشنیز و میخک و زیره را با هم مخلوط می کنند.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

کانال یوتویوب داماک

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

ترکیب جمعیت دبی

فقط 8 درصد از ساکنان دبی جزو شهروندان اماراتی می باشد. حدود 92 درصد خارجی ها هستند ( هندی ها و نپالی ها و کره ای ها ) و از اکثر کشور های جهان در دبی زندگی می کنند. به معنای واقعی کلمه این مهاجران، عملیات روزمره را مدیریت می کنند و در واقع این شهر را ساخته اند.

دبی شهر اسراف فوق مدرن خاورمیانه

دبی به عنوان ” پایتخت مالی جهانی امارات متحده عربی” شناخته می شود. دبی قبلا یک شهر نفتی بود. دو سوم تولید نا خالص داخلی دبی را نفت تامین کرد طی همین روند سهم نفت در اقتصاد کاهش یافت. دبی خود را به عنوان مرکز تجارت، جهانگردی، بانکداری و املاک و مستغلات معرفی کرد. همین روند اولین اقتصاد موفق پس از نفت خاور میانه بود.

ساختار دبی

شهر دبی در یک مکان اسلامی برای میزبانی افراط و تفریط غربی ها می باشد. دبی در امور اعتقادی باز است. شهر دبی برای تمام ادیان و دین های مختلف مکان های مناسبی قرار داده است. چه شیعه چه مسیحی چه سنی همه در کنار هم زندگی خوبی دارند و هیچگونه اختلافی هم ندارند.

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک (Damacgroup.org) معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

خودروهای بدون سرنشین در دبی

سوغاتی از امارات چی بخرم؟ از دبی چی بخرم؟