اطلاعات تماس

روستای گردشگری هریتیج
2021 / 05 / 12

روستای گردشگری هریتیج

روستای گردشگری هریتیج (Heritage Village) مکانی خرم و خوش منظره در شهر دیدنی ابوظبی قرار دارد. این روستای گردشگری زیبا از منازل و سازه هایی با معماری سنتی و همچنین دارای فروشگاه هایی با صنایع دستی و محصولات دستی کمیاب تشکیل شده است و مورد مرمت با سبک معماری سنتی کشور امارات به شکلی زیبا قرار گرفته است. روستای گردشگری هریتیج، توسط باشگاه هریتیچ امارات مدیریت می شود.

داماک پرشین شما را به دریافت مطالبی درمورد ” روستای گردشگری هریتیج  “ دعوت می کند. پس برای دریافت اطلاعات ببیشتر، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چه چیزی روستای گردشگری هریتیج را متفاوت ساخته است؟

همانطور که گفتیم روستای گردشگری هریتیج  نسخه بازسازی شده از روستای کهن ابوظبی است. این روستا در واقع جوری طراحی شده است که شمارا به سوی فرهنگ و تاریخ گران بهای ساکنین ابوظبی، می برد.

در روستای گردشگری هریتیج چه تفریحاتی وجود دارد؟

هدف بازدید از این روستای گردشگری هریتیج؛ مکان بسیار منحصر به فرد و متفاوت آن می باشد، می توانید با دیگر امکانات و جاذبه های این مکان چشیدن طعم ها و مزه های غذاهای عربی، عبادت کردن در مسجد سنتی، خرید سوغات از مراکز خرید صنایع دستی سنتی آشنا شوید.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

پیام رسان واتساپ

صفحه اینستاگرام داماک

صفحه رسمی تلگرام داماک

کانال یوتویوب داماک

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

فصل مناسب برای بازدید از روستای گردشگری هریتیج چه زمانی است؟

به راحتی می توان گفت ابوظبی در ماه دسامبر تا مارس از حیث آب و هوا بهترین شرایط خود را سپری می کند به دلیل اینکه در این  تاریخ گرما و دمای شهر ابوظبی فروکش می کند و زمانی مناسب برای سفر به این شهر است.

چگونه به روستای گردشگری هریتیج برویم؟

روستای گردشگری هریتیج در مکان بسیار مناسبی قرارگرفته شده است و به راحتی میتوانید به این شهر سفر کنید و وسایل حمل و نقلی از جمله هواپیما، مترو و اتوبوس قابل دسترسی است.

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک (Damacgroup.org) معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

بزرگترین مزرعه عمودی جهان در دبی

رستوران های پر طرفدار در دبی