اطلاعات تماس

حقایق جالب درباره موزه دبی
2021 / 05 / 02

حقایق جالب درباره موزه دبی

فرهنگ و تاریخ شهر دبی، به دلیل آثار تاریخی ساخته شده دست بشر مانند برج خلیفه، برج العرب بسیار جالب می باشد. اگر به دبی سفر کردید حتما از موزه دبی دیدن کنید و در مورد زندگی مردم و آداب و رسوم و همه چیز که تحت پوشش کویر قرار گرقته است، اطلاعات کسب کنید.

داماک پرشین شما را به دریافت مطالبی درمورد ” حقایق جالب درباره موزه دبی ” دعوت می کند. پس برای دریافت اطلاعات ببیشتر، تا انتهای مقاله، با ما همراه باشید.

مکان محبوب

یکی از قدیمی ترین موزه های شهر دبی، موزه دبی است. کل منطقه اطراف این موزه تاریخی، از ساختمان های سنتی با برج های بادی و حیاط تشکیل شده است و مانند طرح اصلی عربی بازسازی شده اند. غیر از این موزه جذاب دبی، سوغات و نهر دبی هم نیز وجود دارد.

تاریخ

این موزه دبی در داخل قلعه آل فهیدی، قرار گرفته است که در اوایل سال 1787 ساخته شد اما به عنوان خانه در سال 1896 توسط حاکم استفاده شد؛ این موزه به عنوان یک خانه، یک زندان، یک پادگان و همچنین یک انبار سلاح برای حاکم خدمت کرده است. در سال 1971 در طول این زمان مصنوعات و قلعه آن توسط شیخ رشید بن سعید آل مکتوم حفظ و نگه داری شد و به موزه تبدیل شد.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

نمایشگاه در موزه

موزه دبی، مجموعه ای از اقلام مانند وزنه، الک، ترازو و غواصی مروارید را به تصویر می کشد که توسط بازرگانان مروارید استفاده می شود. غیر از ابزار به دست آمده و مورد استفاده برای تجارت اولیه مروارید، بعضی از مصنوعات از چندین کاوش قبر به دست آمده است که زندگی ساده اعراب را در آن زمان به نمایش می گذارد.

نمایش و گالری های منحصر به فرد

در سراسر مجموعه ای از نمایشگاه ها، برخی از برجسته ترین آنها مجموعه ای از ظروف و سفال ها و حیوانات است. در این موزه فقط یک بال وجود دارد  که آن هم بال استحکامات می باشد. موارد فرهنگی قابل توجه در آن زمان را، بال های فولکور برجسته می کند. گالری های موجود در این موزه روند زندگی و فرهنگ دبی را، خانه های عرب، مزارع خرما، سوق و فیلم ها. نشان می دهد.

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک ( Damacgroup.org ) معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

موزه آینده دبی

بازار چینی ها در دبی