اطلاعات تماس

5 نمونه از بهترین استخرهای دبی
2021 / 04 / 18

5 نمونه از بهترین استخرهای دبی

1- Wet Deck ،W Dubai – The Palm

برای آفتاب گرفتن و گذراندن وقت زیر نور مستقیم خورشید، ” وت دک دبلیو ” بسیار مناسب و عالی می باشد. اگر به این مکان سفر کنید خودتان متوجه چشم انداز زیبا و شیک و لاکچری این مکان می شوید.

ما در این مقاله که در وب سایت  ( damacpersian.org ) می باشد، درمورد مرتفع ترین استخر جهان در دبی مطالبی را به شما ارائه میدهیم. پس برای اطلاعات بیشتر، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

2- The Penthouse ،FIVE Palm Jumeirah

افراد در بین بهترین استخر ها و کلاب های دبی از ” د پنت هاوس فایو پالم جمیرا ” بیشتر دیدن می کنند که بسیار محبوب و شناخته شده تر می باشد.

3- The Lagoon ،Park Hyatt Dubai

برای اینکه به آرامش دل انگیز دست پیدا کنید می توانید به د لاگون حیات پارک دبی بروید. جدید ترین استخر های دبی همین مورد است . شما در حین استراحت می توانید منظره ای بی نظیر را تماشا کنید.

4- Summersalt ،Jumeirah Al Naseem

یکی از بهترین چشم انداز ها به برج العرب را از این کلاب ساحلی “سامرسالت ” می توانید ببینید. قسمتی از سایه برج العرب روی بخش هایی از این استخر ساحلی افکنده می شود.

5- DRIFT Beach Dubai

دریفت بیچ دبی، از نظر خیلی از مسافران یکی از بهترین کلاب های ساحلی و استخر های این شهر است.

بلند ترین استخر جهان در دبی در آب‌های خلیج فارس احداث شده است که این طرح توسط شیخ نشین و امارات انجام گرفته شده است. این استخر در بالای دو برج قرار گرفته است که به آن برج پالم می گویند که در جزیره پالم جمیرا احداث شده است و به طول ۱۵۵ متر و عرض ۳۸ متر ساخته شده است.

در آب های خلیج فارس جزیره مصنوعی نخل جمیرا در مساحتی بالغ بر ۵۰۰ هزار فوت مربع احداث شده است که در آن ۲۵۲ واحد مسکونی فضای سبز مساجد اماکن ورزشی و تفریحی و غیره می باشد. این استخر در فاصله ۲۱۰ متری از سطح زمین قرار گرفته است و منظره های فوق العاده زیبا و دلنشین را از افق دبی و جمیرا به وجود آورده است. رسانه های امارات گزارش هایی تهیه کرده اند که در آن گفته شده است ” جزئیات احداث این دو برج همراه با استخر امروز بلندترین استخر های جهان در دبی می باشد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ منتشر شد و پس از عملیات ساخت آن از نیمه اول سال ۲۰۱۷ در سه ماه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی افتتاح شد . “

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک (Damacgroup.org) معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

یکی از سواحل خاص و دیدنی در شهر دبی

فرار ثروتمندان هندی با جت شخصی به دبی از چنگ کرونا