اطلاعات تماس

5 روش اخذ اقامت امارات
2021 / 05 / 16

5 روش اخذ اقامت امارات

یکی از جذاب ترین کشور های جهان از نظر کسب و کار و محل اقامت، امارات متحده عربی می باشد. به نمونه هایی از مزیت این کشور می پردازیم؛ مالیات آزاد، استاندارد های بالای زندگی، شرایط توسعه و پیشرفت کسب و کار و ثبات شرایط اقتصادی و سیاسی.

داماک پرشین شمارا به دریافت مطالبی در زمینه” 5 روش اخذ اقامت امارات ” دعوت می کند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

1- اخذ اقامت امارات از طریق قرار داد کاری

کشور امارات به دلیل نرخ پایین بیکاری که حدود 1.72  درصد است، دارای شرایط مناسبی  برای کار می باشد. برای اقدام کردن متقاضیلان کار در این کشور، با توجه به مدرک تحصیلی، سن، میزان آشنایی با زبان عربی و انگلیسی و سوابق و شرایط کاری، وضعیت تاهل، وضعیت جسمانی می توانند به اخذ اقامت کاری در این کشور اقدام کنند. اگر تصمیم به اخذ ویزای کار دارید، به یک ویزای کار یا اشتغال نیاز دارید، تمام این وظایف بر عهده کارفرمای شماست و اخذ آن 2 تا 3 هفته به طول می انجامد.

2-  اخذ اقامت امارات از طریق املاک و مستغلات 

ممنون از همراهیان همیشگی داماک پرشین

پیام رسان واتساپ

صفحه اینستاگرام داماک

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

3- اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری

این  گزینه راحت ترین روش برای اخذ ویزای کاری می باشد، به علت اقتصاد عالی و موقعیت استراتژیک جغرافیایی موفقی که در این کشور وجود دارد. برای کسانی که در کشور امارات متحده عربی، شرکتی ثبت می کنند تسهیلات بی شماری ارائه داده می شود. اخذ اقامت امارات بدون کم ترین مشکلی: هزینه های اخذ اقامت امارات پایین است و فقط چند هفته طول می کشد.

شرایط اخذ ویزای کسب و کار از طریق ثبت شرکت

  • ارائه کپی گذرنامه و سایر اسناد لازم
  • دریافت گواهینامه ثبت شرکت ظرف چند روز
  • دریافت مجوز اقامت در امارات متحده عربی
  • ارائه صورت حساب بانکی
  • ارائه مدارک مربوط به محل سکونت

4-  اخذ اقامت امارات از طریق ازدواج

برای اخذ اقامت امارات یکی دیگر از راه هایی که میتوانید از طریق آن اقدام کنید ازدواج می باشد. یعنی اگر یک زن خارجی  با یک مرد اماراتی ازدواج کند می تواند اقامت این کشور را دریافت کند که قوانین سخت گیرانه ای برای این نوع اقامت در نظر گرفته اند. از این طریق شما باید واقعی بودن ازدواجتان را ثبت کنید.

5- اخذ اقامت امارات از طریق تحصیل

با توجه به طیف وسیعی از دانشگاه های بین المللی، رنکینگ  کشور امارات متحده عربی از سطح علمی بالای بسیاری از طریق ادامه تحصیل برای متقاضیان، اخذ اقامت امارات در این کشور دارد. زبان رسمی این کشور عربی است اما، از زبان انگلیسی در امور تحصیلی و تجاری استفاده می شود، البته باید بدانید که متقاضیان تحصیل در دبی باید مدرک آیتلس 6 داشته باشند.

داماک بزرگ ترین شرکت سازه جهان

امیدواریم با مشاهده کردن دیگر ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

مطالب دیگر:

14 کشوری که به کارمندان دورکار، اقامت می دهند

دریافت ویزای اقامت دبی برای اعضای خانواده