اطلاعات تماس

یکی از سواحل خاص و دیدنی در شهر دبی
2021 / 04 / 28

یکی از سواحل خاص و دیدنی در شهر دبی

یکی از خاص ترین و دیدنی ترین سواحل این شهر، ساحل کایت میباشد شهر مدرن و زیبا دبی که در کشور امارات متحده عربی قرار گرفته است و جاذبه های توریستی و گردشگری مختلف و جذابی که دارد باعث شده است تا این شهرعنوان، یکی از مهمترین و خواستنی ترین شهرهای خاورمیانه را به خود اختصاص دهد. در این مقاله که در وبسایت داماک پرشین می باشد، قصد داریم شما را با یکی از مهمترین جاذبه های توریستی این منطقه که ساحل کایت دبی می باشد آشنا کرده و مطالبی در این رابطه به شما ارائه دهیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ساحل کایت دبی یکی از سواحل مهم مشهور و خاص شهر دبی است که این ساحل برای کسانی که به ورزش های آبی و ساحلی علاقه مند هستند بسیار پیشنهاد می شود، که به سراغ این ساحل رفته و بازدید کنند. با توجه به اسم این ساحل، شما می توانید در تمام روزهای سال بادبادک های زیبا و جذابی را در آسمان ببینید.

یکی از ویژگی‌های مهم ساحل کایت دبی وزش باد آن در طول روز، در ساحل است تا به شما اجازه بدهد در هر زمان که علاقمند بودید، به بلند کردن بادبادک و بادکنک های مختلف اقدام کنید. این نکته هم فراموش نشود که این ساحل جزو سواحلی از شهر دبی است که با وسایل نقلیه مختلف قابل دسترسی بوده و شما میتوانید با خیال آسوده اقدام به اجاره خودرو کند و به این ساحل زیبا بروید.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک گروپ

اپلیکیشن داماک

چند مورد از کارهایی که در ساحل کایت می‌توانید انجام دهید.

بازدید از واگن های غذایی

شما می توانید در این ساحل زیبا کایت از واگن های غذایی مختلف بازدید کرده و از انواع غذای خوشمزه و لذیذ این واگن ها لذت ببرید، این فعالیت یکی از فعالیت های خاص و بامزه‌ در این ساحل می باشد.

پیاده روی و دویدن

مسئولین شهر دبی تلاش کرده اند که مسیر ۱۴ کیلومتری را طراحی کرده تا شما گردشگران عزیز در ساحل کایت مشغول پیاده روی و دویدن شوید.

اسکیت

یکی از مشخصه های ساحل کایت طراحی یک زمین حرفه‌ای اسکیت میباشد که وسعت آن ۳۱۰۰ متر بوده است و به شکلی طراحی شده است که مانند المان های مختلفی از خیابان می باشد.

همچنین مشخصه های دیگری مانند ریلکس کردن، استراحت کردن و بادبادک بازی می باشد و شما در طول ۲۴ ساعت می توانید هر زمان که علاقه مند بودید به این مجموعه آمده و از آن بازدید کنید چون به صورت ۲۴ ساعت باز می باشد.

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک (Damacgroup.org) معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

دبی و رستوران های دبی

نخستین خلبان زن اماراتی

5 زمین تنیس شگفت انگیز در جهان