اطلاعات تماس

نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی ( Intersec )
2021 / 04 / 21

نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی ( Intersec )

نمایشگاه پیش رو در زمینه امنیت و ایمنی در سراسر جهان نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی می باشد. ما در این مقاله که در وبسایت داماک پرشین می باشد، به شما اطلاعاتی از موضوع نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی ارائه می‌دهیم. این نمایشگاه از ۲۶ الهی ۲۸ دی ۱۴۰۰ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. این نمایشگاه با بیش از ۱۲۰۰ غرفه دار، در صنعت ایمنی و امنیت بزرگترین نمایشگاه به حساب می آید. بازدید کنندگان از بیش از ۱۱۸ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور می یابند. بازی کنندگان و این تعداد بالای بازدیدکنندگان نشان دهنده اهمیت این نمایشگاه است. در این نمایشگاه می توان از ابداعات اختراعات فناوری های نوین و پیشرفته و محصولات بسیاری که در این زمینه کاربرد دارند بازدید کرد.

زمینه محصولات و تجهیزات این نمایشگاه از این قبیل می باشد امنیت تجاری امنیت اطلاعات ایمنی و بهداشت امنیت داخلی آتش نشانی و نجات و پلیس وجود دارد توسط تولیدکنندگان تمام جهان در این زمینه ارائه می‌شود که همگی سعی دارند به بهترین کیفیت و رقابتی ترین قیمت ها را ارائه دهد. این فرصت را نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی در اختیار بازی کنندگان قرار می دهد تا بتوانند با حضور در آن تا با بقیه تاجر های فعال در این زمینه ارتباط برقرار کنند و به توسعه تجارت خود بپردازد

زمینه محصولات و تجهیزات این نمایشگاه از این قبیل می باشد امنیت تجاری امنیت اطلاعات ایمنی و بهداشت امنیت داخلی آتش نشانی و نجات و پلیس وجود دارد توسط تولیدکنندگان تمام جهان در این زمینه ارائه می‌شود که همگی سعی دارند به بهترین کیفیت و رقابتی ترین قیمت ها را ارائه دهد. این فرصت را نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی در اختیار بازی کنندگان قرار می دهد تا بتوانند با حضور در آن تا با بقیه تاجر های فعال در این زمینه ارتباط برقرار کنند و به توسعه تجارت خود بپردازد.

دلایل اهمیت نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی در سال ۲۰۱۷

در طی سه روز تصمیم گیرنده با بیش از ۳۱ هزار نفر ملاقات  نموده و ارتباط برقرار کنید

شما همیشه در نمایشگاه ایمنی دبی با افراد جدید ملاقات می کنید. چنان که ۵۰ درصد از بازدیدکنندگان برای اولین بار در نمایشگاه حاضر می‌شوند. 40 درصد از بازدیدکنندگان در هیچ نمایشگاه دیگری شرکت نمی کنند.

اینترسک فضایی با ۱۲ سالن و ۵۱ هزار متر مربع مساحت را در مرکز همایش ها و نمایشگاه های دبی در برمی‌گیرد.

از ۱۲۸ کشور بازدید کنندگان نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی امارات را به پربازدید ترین نمایشگاه ایمنی دنیا تبدیل می‌کنند.

برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ بیش از ۵۰۰ شرکت محصولات خود را در نمایشگاه ارائه می دهند.

زمان تور نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی ۲۵ دی ۱۴۰۰

و زمان خاتمه تور این نمایشگاه ۲۹ دی ۱۴۰۰ می باشد

امیدواریم با مشاهده ویدئوهای ما در سایت Damacpersian.org لذت ببرید.

دیگر مطالب :

14 کشوری که به کارمندان دورکار، اقامت می دهند

امارات دومین کشور جهان از نظر ضریب اشغال هتل ها

سودآور ترین تجارت در دبی پس از نفت