اطلاعات تماس

دبی، پایتخت اقتصادی خلاق جهان
2021 / 06 / 22

دبی، پایتخت اقتصادی خلاق جهان

پایتخت امارات متحده عربی یعنی شهر دبی، طی برنامه بلند مدت استراتژیکی می خواهد کشور امارات را به قطب جهانی خلاقیت تبدیل کند و همچنین تعداد شرکت های متخصص در زمینه محتوا تا سال 2025 طراحی و فرهنگ را دو برابر کرد. هدف دبی از این موارد افزایش سهم اقتصاد در تولید ناخالص داخلی کشور از 2.6 درصد به 5 درصد و ایجاد کردن ناحیه های جدید خلاقیت از نگاه تولید متون فرهنگی، رسانه ای و هنری است. ایجاد محصولات جدید و مهیج با هدف تولید اقتصاد استراتژی خلاق به دنبال حمایت از ذهن های مبتکر می باشد. داماک پرشین به شما مطالبی در زمینه ” دبی، پایتخت اقتصادی خلاق جهان ” ارائه می دهد؛ برای دریافت اطلاعات بیش تر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در امارات منطقه خلاق توسط رئیس شورای اجرایی دبی، شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ولیعهد دبی، راه اندازی شد.

این منطقه مکانی است که می توانند در آنجا هنرمندان و طراحان کار، زندگی کنند و به خلاقیت های گوناگون دست بزنند. در امارات با پیشرفت و گسترش به دلیل افزایش بهای نفت از اوایل سال 1970 شروع شد، امارات توانست با تنوع اقتصاد عالی و مابقی تجاری بالا، نقش نفت و سهم گاز را تا حدودی در اقتصاد کاهش و هزینه هایی، تهدید ها را به فرصتی برای بخش خصوصی تبدیل کردند. با ملحق شدن هفت شیخ نشین ابوظبی در امارات از سال 1971 عجمان، فجیره، شارجه، دبی، راس و الخیمه و ام القوین ایجاد شد.

 با استفاده از ویژگی مناطق، سعی کرده به تقویت و توسعه کشورش بپردازد. ابوظبی بر اقتصاد امارات متحده عربی با 94 درصد از منابع و درآمد نفتی توانایی دارد. بدین گونه برنامه توسعه در سال 2008 در فرمی با چشم انداز اقتصادی ابوظبی در امارات نشر داده شد.

امارات در اقتصاد باز است طوری که در میان 14 کشور رتبه اول آزادی اقتصاد را در ناحیه خاور میانه و آفریقای شمالی به خود اقتصاص داد.

اهمیت گردشگری در اقتصاد دبی

جاذبه های گردشگری و مناطق تفریحی در اقتصاد دبی را و تنوع سازی 156 هتل در ابوظبی از نظر تعداد بازدید کنندگان سال 2014 بهترین سال خود را تجربه کردند. همچنین 634 مراکز تفریحی گردشگری در بازدید کنندگان خود افزایش چشمگیری داشته است.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک

مطالب دیگر:

9 نکته جالب در مورد امارات متحده عربی

کارآفرینی در امارات متحده عربی