اطلاعات تماس

کارآفرینی در امارات متحده عربی
2021 / 05 / 27

کارآفرینی در امارات متحده عربی

این بار می خواهیم شما را با کارآفرینی در امارات آشنا کنیم و مهمترین گونه های برای  کاربران در امارات فقط یک خارجی می تواند انجام دهد داماک پرشین به شما مطالبی در مورد کارآفرینی در امارات متحده عربی ارائه می دهد برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. دولت امارات متحده عربی بهبود بخشیدن به اقتصاد نفت وابسته است و همچنین اخیراً در این زمینه اقدامات مهمی انجام داده است و برای رشد بخش های اقتصادی همچون بهداشت و درمان آموزش مواد غذایی نوشیدنی و تدارکات صنعتی اجرایی می کند. 

دبی با امکانات و تدارکات و زیرساخت هایی که برای جابجایی کالا و عرضه خدمات به طور بی نقص فراهم می کند و تبدیل شد به مهمترین منطقه قطب کشوری در منطقه و همچنین در محدوده بازار های عمده که با دبی در آفریقا و آسیا مرتبط است از بیش، ۴ میلیارد نفر در این محدوده زندگی می کنند این محدوده معادل ۸ ساعت پرواز است.

زنان کارآفرین در دبی

زنان نیز در فعالیت های تجاری و تولیدی سنتی و صنایع دستی در دبی بسیار فعالیت داشته‌اند و در طول چندین دهه اخیر این کار در خانه انجام می شود و همچنین اطراف روش های اطلاعاتی و ارتباطی پیشرفته در فعالیت های اقتصادی شرکت می کنند در سال ۲۰۰۲ شورای کسب و کار زنان دبی تحت نظر وزارت بازرگانی تاسیس شد که نماینده رسمی زنان کارآفرین در دبی همین سازمان است.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک

ثبت شرکت و اقامت از طریق کارآفرینی در دبی

برای کار آفرینی و ثبت شرکت مهمترین پلن الزامی ارائه بیزینس است از متقاضیان و متخصصین راهنمایی اطلاعات برای نوشتن بیزینس پلن دقیق تری استفاده کنید اگر حرف های شما یک حرفه نو و خلاقانه باشد برای پذیرفته شدن درخواست شما شانس زیادی وجود دارد.

برای ثابت کردن زمینه کاری شما به اقتصاد دبی بیزینس‌پلن بسیار کمک می‌کند و اگر با درخواست شما برای کارآفرینی در دبی موافقت شود در خصوص دریافت لایسنس باید کارهای لازم را انجام دهید کنجکاو شدید که لایسنس چه چیزی است و لایسنس در واقع یک جواز برای شروع کار است که متقاضیان باید کارهای لازم را جهت دریافت اخذ آن انجام دهند.

به نمونه هایی از شرکت در شهر دبی می پردازیم

شرکت با سهامی خاص

شرایط آن: در این شرکت با حضور 3 شریک یا بیشتر تاسیس می شود.

شرکت با مسئولیت محدود

شرایط آن: در این نوع از ثبت شرکت تمامی سهامداران  دارای مسئولیت های محدودی هستند و در سود و زیان شرکت سهیم هستند.

شرکت تضامنی   

شرایط آن: تمامی شرکا باید در این نوع از شرکت ها از توابع کشور امارات باشند و در قبال سود و زیان شرکت سهیم هستند.

مشارکت محدود با سهام

شرایط: شریک های مشارکتی به اندازه سهمشان در شرکت مسئول هستند اما شریک های تضامنی به صورت مشترک مسئول قرض ها و دیون شرکت می باشند. این شرکت ها با 2 نوع شریک مشارکتی و تضامنی تشکیل خواهد شد.

مطالب مرتبط:

نکات کار پاره وقت در امارات

اخذ اقامت امارات، از طریق قرار داد کاری