اطلاعات تماس

آبنمای دبی
2021 / 05 / 06

آبنمای دبی

دبی باتوجه به پربازدید ترین مقاصد گردشگری و با داشتن جاذبه های طبیعی و ساخت انسان ها توانسته است رشد بسیار چشمگیری را در صنعت گردشگری پیدا کند. همچنین با دیگر کشور های اروپایی مانند: ایتالیا، فرانسه، در این صنعت به رقابت می پردازد.

داماک پرشین شما را به دریافت مطالبی درمورد ” آبنمای دبی” دعوت می کند. برای دریافت اطلاعات ببیشتر، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آبنمای دبی در کنار برج الخلیفه قرارگرفته شده است. که امروزه لقب ” بزرگ ترین آبنمای موزیکال دبی” از آن خود کرده است.

جزئیات این آب نما

این بنای 30 جریبی طراحی شده است که با فواره های موزیکال خود در دریاچه خودنمایی کرده و موجب جذب بسیاری از گردشگران می باشد. این آبنما یکی از خاص ترین و شیک ترین آبنمای جهان ساخته شده  است که توسط شرکت وی آی تی طراحی و ساخته شده است.در این آبنما، از پروژکتور های بسیاری استفاده شده است که تعداد پروژکتور های استفاده شده، حدود6600 عدد در رنگ های مختلف و متنوع که از 25 نوع رنگ متنوع در آبنمای دبی ساخته شده است. میزان پرتاب این آبنما حدود 157متر می باشد.

ممنون از شما همراهیان همیشگی داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

این آبنما از 5 دایره تشکیل شده است که این دایره ها با قوس های مختلف به یکدیگر متصل شده است. روی به روی این سازه، یکی از مشهور ترین و معروف ترین هتل ها قرا دارد.

در ساخت این آبنما حدود 83.000 لیتر پمپ آبی که توانایی این قدرت را دارند قرار دارد.

آبنمای دبی در سال 2009 یکی از شگفت انگیز مناظر را برای این منطقه به وجود آورد. شاید شما هم که در حال مطالعه این مقاله هستید، منتظر زمان درست  برای بازدید  از شهر دبی هستید.

بسیاری از توریست ها و گردشگران معتقد هستند  که فصل بهار و تابستان بهترین زمان ممکن برای رفتن به این شهرمی باشد.

 بازدید از آبنمای دبی بهترین و به یاد ماندنی ترین لحظات را برای مسافران به ارمغان بیاورند. همچنین گردشگران خوش ذوق می توانند از آب و رقص نور و این آبنمای زیبای جهان فیلم های کوتاهی را نیز ظبط کنند.

خب در این قسمت میخواهیم به یکی از نقاط قوت این جاذبه بسیار زیبا بنگریم، بلیط بازدید ازاین آبنما رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای را بابت بازدید از گردشگران و بازدید کنندگان دریافت نمی کنند. ساعات بازدید از این آبنما از ساعت 13 تا 13:30 منتظر گردشگران و مسافران خود می باشد.

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک (Damacgroup.org) معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

کشتی سوپر مارکت دبی

امارات تلاقی جهانی فرهنگ ها

سازه شناور دبی