اطلاعات تماس

فجیره ناشناخته جذاب امارات
2021 / 05 / 15

فجیره ناشناخته جذاب امارات

در ساحل دریایی عمان یک شهر ساحلی زیبا به نام فجیره امارات قرار دارد که از زندگی پر شور شهر دور می باشد و شهر شلوغی از آسمان خراش های تجاری و کوه ها و سواحل زیبا آراسته شده و حدود 70 کیلومتر می باشد.

برای افراد محلی و مسافران فجیره، به عنوان یک عقب نشینی مسالمت آمیز شناخته شده است. این مرکز با زیبایی طبیعی که دارند و با کوه های عظیم هاجر از بقیه امارات جدا شده است و مرکزی دلپذیر، سبک زندگی ساده ای را ارائه می دهد. این شهر زیبا دارای میراث فرهنگی جذابی از ساحل شنی به طول 70 کیلومتر می باشد و رشته کوه های بلند را می توانید در شهر امارات ناحیه  فجیره دیدن کنید.

داماک پرشین ( Damapersian.org  ) مطالبی در مورد ” فجیره نا شناخته جذاب امارات  ” ارائه می دهد و شما را با  بازار ماسفی، مرکز شهر فجیره، ارز در فجیره، صرافی در فجیره، تاریخ فجیره، دفاتر ارشد ارزی در فجیره، لباس سنتی، دین، زبان، رستوران ها وغیره آشنا می کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بازار ماسفی: گردشگران می توانند در این بازار با نرخ تخفیف، صنایع دستی، عتیقه، سفال و سوغات را خریداری کنند.

مرکز شهر فجیره:

هر چیزی که در آسایش یک زندگی نیاز دارید، در مرکز شهر فجیره مراکزی همچون، سینماها و مناطق فعالیت کودکان وجود دارد.

صرافی در فجیره:

در این صرافی، از هر فرقه و همه نوع ارز های خارجی، قابل تغییر است. در بانک ها و مراکز صنفی مجاز در سطح شهر وجود دارد.

ممنون از شما همراهان گرامی

پیام رسان واتساپ

صفحه اینستاگرام داماک

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

دفاتر ارشد ارزی در فجیره:

1-  بورس آل انصاری، جاده حمد بن عبد الله Al Ansari Exchang

2- تبادل امارات ، جنب کارفور UAE Exchange

تاریخ فجیره:

فجیره از جنوب شرقی شبه جزیره  عرب، زمانی به عنوان یک خانه برای مهاجران و گردشگران خدمت می کرد که به آن فنیقی گفته می شود. همچنین بعد از فروپاشی و سد معارب در یمن، مهاجران خانه خود را فجیره نامیدند و بنابراین از قبیله شارکیس در منطقه فرود آمدند. فجیره در مراتب پایین تر به عنوان ” سرزمین غول های دریایی  ” شناخته شد و در نهایت، برخی موارد کشف نشده و بیان کننده از حضور مرد در منطقه فجیره به عصر آهن است.

لباس سنتی:

عرب ها در لباس پوشیدن خود بسیار خاص هستند  که تقریبا به طور مشابه در سراسر امارات متحده عربی دنبال می شود. آقایان معمولاً دیشداشا یا کاندورا را می پوشند که شامل، یک پیراهن سفید تمام قد و با یک روسری سفید و یا قرمز چکیده پوشیده شده است، معروف به غروه. از سیم پیچ، یک بند ناف سیاه برای تأمین غوره استفاده می شود. برای خانم ها، آبی پوشا، لباس بلند و گشاد برای پوشاندن لباس های معمول خود به همراه روسری معروف به شیلا وجود دارد. برخی از خانم ها نیز صورت خود را با یک حجاب سیاه نازک می پوشانند.

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

مطالب دیگر:

جاذبه های پرطرفدار شارجه

روستای گردشگری هریتیج

بزرگترین مزرعه عمودی جهان در دبی

رستوران های پر طرفدار در دبی

.