اطلاعات تماس

خیابان شیخ زاید دبی مجلل ترین خیابان دبی
2021 / 04 / 12

خیابان شیخ زاید دبی مجلل ترین خیابان دبی

اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از هتل های دبی و اقامت گاه های این خیابان دیدن کنید و حتما به عنوان مقصد و اقامت در امارات انتخاب کنید و حتما از خیابان شیخ زاید دبی که مجلل ترین خیابان دبی محسوب می شود دیدن کنید.
ما در این مقاله که در وبسایت (Damacpersian.org) می باشد، قصد داریم مطالب جالبی را در مورد خیابان شیخ زاید دبی به شما ارائه دهیم.
یکی از معروف ترین خیابان های شهر دبی، خیابان زیبا و لاکچری شیخ زاید دبی محسوب می شود. در این خیابان زیبا، مدرن و لوکس آسمان خراش های سر به فلک کشیده خودنمایی کرده و جلوه ای زیبا و شگفت انگیز به این خیابان معروف دبی داده است. یکی از راه های مواصلاتی اصلی میان عروس امارات و دیگر شهر های امارات متحده عربی، همین خیابان فوق العاده مدرن شیخ زائد دبی می باشد.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

پیام رسان واتساپ

صفحه اینستاگرام داماک

صفحه رسمی تلگرام داماک

کانال یوتویوب داماک

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

همچنین این خیابان معروف نیز محل اتصال مارینای دبی و دریای جمیرا می باشد. هر قسمت این خیابان از هفت راه برای عبور و مرور تشکیل شده است. به درخواست دو حاکم شهر ابوظبی، خیابان مدرن شیخ زائد دبی در سال 1971 پایتخت وشهر دبی ساخته شد.
با موافقت رئیس جمهور امارات متحده عربی ( خلیفه بن زاید آل نهیان) با درخواست به قصد مسیری برای متصل کردن این دو شهر آغاز به ساخت کرد. خیابان شیخ زاید دبی، دو شهر دبی و ابوظبی را به راحتی به هم متصل می کند و انتهای خیابان به راس الخیمه که یکی از از شهر های هفت گانه امارات متحده عربی است منتهی می شود.

شیخ زاید نام رئیس جمهور کشور امارات می باشد که به مدت 33 سال بر امارات متحده عربی حاکمیت داشت در آبادی و رشد کشور امارات نقش موثر و فوق العاده ای داشت. قبل از ریاست جمهوری فعلی کشور امارات متحده عربی، خیابان فوق العاده جذاب شیخ زاید دبی به نام خیابان دفاع شناخته می شد. پس از آن که این خیابان گسترده شد و رئیس جمهور جدید روی کار آمد، نام این خیابان از خیابان دفاع به خیابان شیخ زاید تغییر پیدا کرد.
شیخ زاید چنان تاثیری در رشد کشور امارات داشت که بسیاری از افراد مشهور آن را به لقب حکیم عرب نسبت داده اند.
این کشور به پیشرفته ترین و موفق ترین کشور های دنیا تبدیل شده است و نامش زبان زد دنیا می باشد.
شاهرگ اصلی دبی همان خیابان معروف شیخ زاید می باشد که توسط شهروندان دبی، به این نام شناخته شده است و هتل های دبی مانند: هتل سیتی سیزنر تاورز دبی در این خیابان جای گرفته اند.

در این مقاله ما شما را به مطالعه مقالات دیگر در وبسایت رسمی (Damacpersian.org) دعوت می کنیم.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک (Damacgroup.org) معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

شهر های امارات متحده عربی

محله بستکیه