اطلاعات تماس

سریع ترین تیرکمان دبی
2021 / 05 / 10

سریع ترین تیرکمان دبی

در منطقه خاورمیانه، پرواز از روی سریع ترین تیر کمان انسانی دبی سلینگ شات دبی (XDubai Slingshot)  را تجربه کنید. در اینجا دبی با یک جاذبه جذاب به شما امکان می دهد در ماجراجویی های شدید، سرگرمی و هیجان، زیاده روی کنید. در تاریخ 26 اکتبر سال 2016 سلینگ شات دبی(XDubai Slingshot)  راه اندازی شد که تجربه ای از جدید ترین جاذبه های دبی می باشد.

داماک پرشین ( damacpersian.org ) شما را به دریافت مطالبی درمورد ” سریع ترین تیر کمان دبی ” دعوت می کند، و برای دریافت اطلاعات ببیشتر، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

کانال یوتویوب داماک

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

همه چیز درباره XDubai Slingshot و چه چیزی آن را ویژه می کند؟

یکی از مهم ترین فعالیت های گوناگون و ماجراجویانه زیبا که ممکن است شما در سفر به دبی تجربه کنید سریع ترین تیرکمان دبی می باشد. این تجربه را به عنوان یک سوار براندازی معکوس تصور کنید که با کمک یک گروه موافق و دوستانه و پر از انرژی، قرار خواهید گرفت. این امر باعث می شود تا دو سیم کابل با دوام متصل شوید. که به شکل Y مانند یک قاب بزرگ باد و سنبله وجود دارد تا بتواند در نگهداری این تارها در جای خود، این اولین قدم است که به نظر می رسد کل موضوع، چگونه است.

بهترین ویژگی ها و نکات برجسته XDubai Slingshot

جالب است بدانید، آن را تا حدودی با همان مفهوم اسلحه شکاری واقعی مرتبط در مسافت های طولانی، برای پرتاب سنگ یا سایر اشیاء، استفاده می شود، مشترک می کند.

سریع ترین تیراندازی انسانی در منطقه، سلینگ شات دبی (XDubai Slingshot) می باشد.

به طور کلی این تجربه مانند نوسان شدید است که قطعا عجله یک عمر را برای شما رقم می زند.

از آن جایی که در طول این فعالیت از کلاه ایمنی استفاده می کنید، در طول تجربه، اگر مجروح شوید یا مجروح نشوید در امان خواهید ماند.

نکات مهمی که درباره XDubai Slingshot باید بدانید

برای تجربه به سن 18 سالگی نیاز به رضایت والدین است.

هر فردی بین 16 تا 65 سال می تواند از این تیر کمان لذت ببرد.

اگر از نظر جسمی یا روحی خوبی ندارید و یا هر نوع بیماری دارید (مانند حاملگی ، بیماری های قلبی ، آسیب های گردن و ستون فقرات و غیره) شما را برای این فعالیت ناعادلانه می کند، سعی نکنید امتحان کنید.

حتماً لباس راحتی بپوشید، به هر حال نباید دامن یا هر نوع لباس شل باشد. آن را با کفش های محصور جفت کنید و البته به کفش هایی مانند فلیپ فلاپ بگویید. علاوه بر این ، موهای خود را به عقب گره بزنید و از پوشیدن لوازم جانبی از جمله دستبند سست ، گوشواره و غیره پرهیز کنید.

قرار نیست در طول عکسبرداری با تیرکمان بچه گانه وسایلی مانند تلفن ، دوربین و یا دوربین سلفی خود را حمل کنید.

این یک جاذبه سوار تک است و کل تجربه حدود 15 دقیقه طول می کشد. به گفته این ، شما قطعاً می توانید توسط دوستان یا اعضای خانواده خود بپیوندید و آنها می توانند منظره این فعالیت هیجان را از منطقه مجاز XDubai Slingshot تماشا کنند.

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین ( Damacpersian.org ) لذت ببرید.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک ( Damacgroup.org ) معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

باغ وحش سافاری دبی

پارک اسکیت روباز دبی