اطلاعات تماس

نمایشگاه هنر آرت ساوا دبی
2021 / 05 / 09

نمایشگاه هنر آرت ساوا دبی

نمایشگاه هنر دبی، ( هنر آرت ساوا ) در کشور امارات متحده عربی در شهر دبی قرار دارد و یک رویداد هنری بین المللی به شمار می آید که ریشه در خاور میانه، آفریقا و آسیا دارد.

داماک پرشین شما را به دریافت مطالبی درمورد ” نمایشگاه هنر آرت ساوا دبی” دعوت می کند، برای دریافت اطلاعات ببیشتر، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

این نمایشگاه مشهور یک نمایشگاه نو آورانه و و جهانی می باشد و به یکی از مهم ترین مراکز ملاقات جهانی سرزمین هنر، شناخته شده است. و تاکید بر، کیفیت و تنوع عالی بر حفاظت و مراقبت مقیاس انسانی و محبوبیت خود دارد. این نمایشگاه علاوه بر سالن های گالری، برنامه ای گسترده ای در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

ممنون از شما همراهان گرامی که مارا در فضای مجازی دنبال می کنید.

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک گروپ

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، از ویدئو های ما دیدن کنید.

اپلیکیشن داماک

گالری ها:

از سراسر دنیا با تاریخ و جغرافی های مختلف در سه برنامه گالری هنر های معاصر و مدرن، در نمایشگاه هنر آرت  دبی با فرصت کشف آثار بیش از 500 هنرمند در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

در سال 2020 از 40 کشور جهان با حضور 94 گالری به نمایشگاه هنر و طراحی دبی، دهمین سالگرد برگزاری خود را جشن گرفت.


پروژه های نمایشگاه هنر دبی 

برنامه ای غیر انتفاعی برای پروژه های نمایشگاه هنر دبی، برای آثار و اجرای نو که با توجه به ماهیت نمایشی یک نمایشگاه هنری به ژانر و ساختار یه همچین رویدادی که شامل یک ایستگاه رادیویی و سینمای هنر دبی می پردازد.

برنامه ای در رتبه اول که هدف نمایشگاه، حمایت از هنرمندان و تحریک مخاطبین به پذیرش مشارکتی این نمایشگاه به شمار می آید و این برنامه با توجه به هنرمندانی که با شور وشوق فراوان از این فرصت استفاده کرده اند ترتیب دیده شده است.


گردهمایی جهانی هنر

هرساله گرد همایی جهانی، فهرست متنوعی  از هنرمندان، موزه داران، موسیقی دان ها، متفکرین و نویسندگانی دور هم جمع می شوند تا در این گرد همایی شرکت کنند و در زمینه موضوعی خاص، در مورد ایده هایی خاص گفت و گو کنند.

این گرد همایی برای دستیابی به یک دید کلی و به دلیل رویکرد خصوصا مشارکتی و نو آورانه به بهره برداری از سایر رشته ها و تجربه های بسیار، شناخته شده است.

آموزش

در سال 2007 از زمان راه اندازی نمایشگاه هنر، آموزش، در قلب این رویداد جای داشته است و این نمایشگاه امروزه از گسترده ترین، برنامه ریزی آموزشی یک چنین رویدادی در سراسر جهان برخوردار می باشد.   

امیدواریم با مشاهده کردن ویدئو های ما، در وبسایت داماک پرشین Damacpersian.org ) لذت ببرید.

اگر میخواهید در دبی خانه ای بخرید، اجاره کنید و یا بفروشید، باید یک مشاور املاک داشته باشید تا روند انجام کارهایتان ساده تر شود. ما به شما شرکت داماک (Damacgroup.org) را معرفی می کنیم، که در این شرکت می توانید در هر نقطه از دبی  صاحب خانه لوکس و لاکچری دربهترین نقطه از شهر شوید.

مطالب دیگر:

موزه دریایی شارجه امارات

موزه اتحاد دبی

آبنمای دبی

موزه توهمات دبی

موزه  شعر العقیلی