اطلاعات تماس

مهاجرت پرستاران به امارات با داماک
2021 / 11 / 23

مهاجرت پرستاران به امارات با داماک

شغل پرستاری یکی از محبوب ترین مشاغل بشمار می رود که همیشه بازار کار خوبی در کشورهای خارجی از جمله کشورهای پیشرفته داشته است.

کشور امارات در جنوب غربی قاره آسیا واقع شده است و شهرهای مهم آن دبی ، شارجه ، عجمان و ابوظبی می باشند. زبان رسمی امارات، عربی است و از زبان انگلیسی نیز در تجارت و تحصیلات بطور گسترده ای استفاده می شود.

کشورهای بسیاری از جمله آمریکا، کانادا و استرالیا همیشه آماده پذیرش پرستاران به کشورشان بوده اند، اما در مقایسه با آن‌ها کشور امارات شرایط آسان تری را برای مهاجرت پرستاران در نظر گرفته است که مراحل انجام این کار به شرح زیر می باشد.

اخذ پیشنهاد کاری اماراتی

جاب آفر یا دعوت به همکاری اماراتی، می بایست در سربرگ مهر شده و مکتوب ارائه شود. با صدور این مجوز، کارفرما مراحل اخذ ویزای کاری امارات را آغاز می کند. به این ترتیب دنبال کردن کارهای قانونی صدور ویزای کاری امارات وظیفه اصلی کار فرما است.

معرفی اسپانسر

وقتی که کارفرما مراحل اخذ ویزا را آغاز می کند، اداره مهاجرت امارت برای تایید اطلاعات دریافت شده با شخص مورد نظر کار در امارت تماس می گیرند و از او در مورد صحت تمایل برای کار در محل مذکور سوال پرسیده می شود، همچنین داوطلب باید اسپانسر خود را معرفی کند.

اخذ کارت بهداشت

یکی از مراحل پر اهمیت برای کار در هر کشوری به خصوص کشور امارات داشتن کارت بهداشت می باشد. پرستاران نیز باید یکسری آزمایشات و معاینات پزشکی را جهت اطمینان از مبتلا نبودن به بیماری هایی مثل ایدز (HIV)، هپاتیت c و سل انجام دهند.

هنگامی که گواهی بهداشت برای داوطلبان صادرشد، آن‌ها باید با به همراه داشتن مدارک ضروری ( دو قطعه عکس، دو نسخه کپی شده از پاسپورت متقاضی کار و … ) شامل گواهی بهداشت جهت ثبت و تایید سلامت خود به وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

اخذ ویزای کار امارات

متقاضیان کار در امارات، باید برای شروع به کار در این کشور ویزای کار داشته باشند.  پرستاران متقاضی کار در امارت و بخصوص شهر دبی می بایست به وزارت کار در دبی مراجعه نمایند و مدارک مورد نظر را به همراه داشته باشند. از جمله مدارک مهم برای اخذ ویزای کاری امارات عبارتند از:

  • یک قطعه عکس
  • سه نسخه کپی از قرارداد کاری
  • نسخه کپی شده از ویزای ورود به کشور امارت
  • یک نسخه کپی از مجوز کارفرمایی که اسپانسر داوطلب می باشد
  • اخذ ویزای اقامت امارات

پس از طی مراحل ذکر شده، متقاضی کار در امارت با داشتن اسناد و مدارک باید به اداره امور اقامتی عمومی و خارجی در دبی مراجعه نماید.

ضمنا یادآور می شود که در این مرحله نیز مدارک شناسایی و ضروری مرتبط با مهاجرت را به همراه خود  داشته باشید.

  • دو قطعه عکس
  • اصل مدارک پزشکی یا گواهی بهداشت
  • کپی از ویزای کار و یا نسخه پذیرش روند اخذ ویزای کار
  • اصل پاسپورت فرد داوطلب کار در امارات
  • اصل ویزای ورود به کشور امارات
ویدئو و مقاله های مربوطه:

مهاجرت ایرانی ها به دبی

آرامش و آسایش با مهاجرت به دبی

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج

مهاجرت به دبی

مهاجرت دبی و اقامت خانوادگی دبی

مهاجرت به دبی، بدون تحقیق ممنوع

مهاجرت به دبی

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین داماک گروپ در ارتباط باشید.

با تشکر از حسن انتخاب و همراهی همیشگی شما عزیزان با داماک پرشین

صفحه رسمی تلگرام داماک

صفحه اینستاگرام داماک

پیام رسان واتساپ

صفحه آپارات داماک

همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن داماک، با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن داماک

داماک بزرگ ترین شرکت سازه جهان

داماک پرشین بزرگ ترین رسانه تصویری داماک